Síť regionálních titulů Deník vydavatelství Vltava Labe Media měla 321.000 čtenářů, což je pokles o 6000 lidí. Nejčtenější byla mutace pro Moravskoslezský kraj s 57.000 čtenáři, následuje střední a východní Morava se 44.000 a východní Čechy se 41.000 čtenáři.
Bezplatně šířený deník Metro měl čtenost 297.000 lidí a e15 33.000 čtenářů na vydání. Mezi přílohami deníků je nejčtenější Blesk magazín TV se 636.000 čtenáři, následuje TV magazín s 558.000 čtenářů a Magazín Dnes se čteností 368.000 lidí.
Mezi inzertními sítěmi vede Mafra s 27 procenty trhu, Czech News Center obsadilo druhé místo s 23 procenty a třetí je Vltava Labe Media s podílem 22 procent.
Čtenáři tisku bylo 78 procent obyvatel České republiky ve věku 12 až 79 let. Deníky a jejich suplementy četlo 55 procent respondentů a časopisy 72 procent populace. Prodej deníků za posledních 12 měsíců dosáhl 99,18 milionu výtisků a časopisů 84,7 milionu. Spolu se suplementy a bezplatnými tituly si lidé pořídili 319 milionů výtisků.
Unie vydavatelů zavádí inovaci měření čtenosti pomocí tzv. tiskového GRP, který by měl zachytit kvalitativní aspekty čtenosti, tedy jestli uživatel čte celý titul nebo jeho část, jakou dobu čtení věnuje a zda se k titulu vrací.
(ČTK)